mmervedemir ben eşimle gittim hep. Öyle gerçekten keseyi gördük dedim mutlu oldun mu henüz değil dio 😕
normalde bende gebe kalınca kimseye demeyecektim ama kayınvalidem ile aynı binadayız mecbur dedim bi iş buyur etmesinler DİE ama dışarıdan kimse bilmiyor anneler kardeşler sadece oda mecburiyetten🤕
düşüncem 3-4 belki daha belli olana kadar kimseye dememek yönünde rabbim o günleri göstersin inş 🤲🏻