Nasippp ben ilk test yaptım evde öğrendim ama bir kaç gün sonra çok azıcık pembe akıntı geldi ben doktora öyle gittim ağlayarak. Dedi kan testi yapalım öyle geçti ilk başta sadece o leke oldu sonrasında hiç bir şey gelmedi çok şükür. Her gittiğimde korkuyla bakıyordum. Peçeteyle kuruluyordum ama şuan artık nerdeyse bakmayacağım o derece bir anormal akıntı yok. Sadece ben crinone jel kullanıyorum gece progesteron işte o sanırım su gibi az akıntı yapıyor sabahları falan.iğne oluyorum morardı bir kaç yerim. Karnım inanılmaz gaz oluyor. Ve bu hafta tatildeydim. Yarın yine gideceğim inşaallah tatilde ters bir şey olmamıştır ama bir leke falan yok hiç. 3 düşükte de lekelenmem olmuştu öyle doktora gitmiştim.