Serrax 91_sehla ben 6+3 te duyamadım ultrason cihazıyla alakalı dedi doktor. Ama gördük atışı. Duymak mı gerekiyordu ki
91_sehla Serrax bizde gördük bide dinletti dr ama normalde daha hızlı olması lazımmış küçük diyedir dedi sonra anne kalbinden 2 kat fazla atarmış bebeğin kalbi benimkine baktı güm güm heyecandan olsa gerek😂
Nasippp Serrax aynen canım ya her zmn aynı şeyi yaşamayacağız elbette ama yaşadıklarımızın verildiği korku da üstümüze yapıştı 🤕
mmervedemir Serrax ben hiç öyle şiddetli sancı yaşamadım o yüzden… ama tek fark leke yok… yarın ola hayır ola artık ne yapabiliriz ki… leke kanama vs yoksa düşükte yoktur belki…
Nasippp mmervedemir zaten düşük olacağı zaman şiddetli ağrı olur benim ilk bebeğimde gece sancı çekmiştim ben 😔 sabahına düşürdüm zaten 😥
Nasippp mmervedemir canım hadi güzel haberlerini bekliyorum randevu saatin belki içeride bebeğinin sağlıklı minik kalbini dinliyorsundur 🥰
Nasippp Meliha05 maşallah darısı bana bende perşembe. Günü gidicem haftamız aynıymış sizinle benimde bu gün 6+5 ☺️
Bbcerus Bende 6.haftamdayım 3 gündür leke ve kanamam var doktora gittim bebek iyi kalp atışı da var kesenin altında kanama alanı oluşmuş ordan geliyormuş kan doktor korkma dedi iğnem fitilim var ama ben yine de tedirginim
Nasippp Bbcerus yat ayağının altına yastık koy sadece tuvalet harici kalk ilacını kullan geçer inş kuzum
Serrax 91_sehla cihaz farkı o zaman. Ben rapor yazdırmak için devlete gitmiştim. Pazartesi ben de özele gidio dinlemek istiyorum inşallah bakalım
mmervedemir Nasippp gerçekten de o dakikalarda onu dinliyordum. Çok şükür ya rabbim! Elhamdulillah ben duydum ikinci kez sen de duyarsın inşaallah canım kardeşim
Nasippp mmervedemir ay çok sevindim kuzum 😍 amin allahım nasip etsin bizede 🥰🤲🏻Yarına kadar duana talibim 😁🥰 bebiş nasılmış eşinde var mıydı kalp atışında ☺️
mmervedemir Nasippp yok eşim yine gelmedi tatilden döndük işleri çok bu defa o da merak etti de gelemedi 10 gün içinde bir daha gideceğim inşaallah o zaman gelir. herşey yolunda görünüyor dedi 8+4 dedi. iğneye vs devam işte. hep negatif geliyorsun pozitif gel bu ne böyle dedi :)
Nasippp mmervedemir bende hep soruyorum kese nasıl bebek var mı sağlıklı mı DİE doktor sakin neden bu kadar araştıyorsun Dİo dedim yaşadıklarımdan ötürü dio iyi iyi kalk hadi haftaya kalp atışı İÇİN gel onlar İÇİN normal ama bizim için stesli bir dönem ☺️