Canım o haftalardan sonra büyüdükçe hareketleri kuvvetleniyor tedirgin olma ben de hâlâ hiç hareketlerine uyanmadım o çok ileri haftalar olur yada olmaz belki..Bence her hamilelik kendine özgü bi sorunun yoksa inşAllah takma öyle şeyleri ikinizde iyiyseniz inşAllah hareketlerini takip et ama kuvvetine çok takılma derim..Rabbim hepimizin kucağına sağ salim almayı nasip etsin inşAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻