Canım benimde o haftalarda öyle endişelerim oluyordu hatta nöbetçi doktora gitmiştim yordunmu stres mi yaptın kendini felan dedi diye sordum çok endişeleniyorsan sabah sağlık ocağına git istersen canım el doppleriyle kalp atımına felan bakıyorlarmış diye duydum..Eşin de neden öyle yapıyor ki götürsün işte için rahatlar..