Doktorun sorun yok diyorsa hic sorun yapma. Gercekten ben de ilk basta cok evham yaptim ama hic bisey yok cok sukur. Benim 28 29 dayken uc gun hissetmedigim oluyordu. Sonra azcik hissediyordum. Ama suan 32 ye daha yeni girdik ve daha bu hafta hareketlendi baya. Bazen hissettmemen cocuk uyudugu icin de oluyor. Onlar uyudugu zaman 20 saat falan uyuyormus. Bide keyfine duskun bebekler poposunu karnina donuk yani.arkaya donuk yattimi zaten az hissediyorsun hareketlerini. Bizimki oyle yatmaya bayiliyor. Annesi gibi biraz da tembel ve kilolu;)