1 saattir öyle bir sancım var ki. Belim kopacak gibi ağrıyor. Kaç dakikada bir geldiğini sayamıyorum çünkü gitmek bilmiyor. Evde gezinmeme rağmen geçmedi dişlerimi sıkıyorum resmen.. uyuyamıyorum. eşim uyuyor, suyum falan gelmedi diye kaldırmakta istemiyorum. zaten sancımı evde çekme taraftarıyım ama neden böyle oldum anlamadım 😬
normalde yalancı sancılarım olurdu uykuya dalardım sabaha geçerdi şimdi uyuyamıyorum.
zeytinyağlı kremle masaj yaptım kendime ama bana mısın demiyor, kafam dağılsın diye buraya geldim yine, umarım sancıdan delirmem 👀