2 doğum yaptim ilkinde epizyo yapıldı hic hissetmedm bile..ikincisinde dr müdahale etmedi ama gene dikis atildi tabi. Dikis yapılırken zaten hissetmiyrnsz makata doğruysa birazck hissettm ama korkulacak bisey degildi…bakima gelince hic bir sorun yasamadm extra ilac solusyin bile vermedi ve kendiliğinden iyilesti oturmam kalkmamda da sorun olmadi hamdolsun. Korkmayin en guzeli dogal normal dogum