mervoss 12 sene önce sezeryan yaptım şükür çabuk ayaklandım 6 sene önce de ssvd yani sezeryan sonrası normal doğum yaptım ve kesi yoktu. Herkeste kesi olacak diye bişey yok. Doğru ıkınıp nefes alıp verirsen bebek zaten su ile akıp gidiyor. Her iki doğumda da senin vücudunun vereceği tepkiye bağlı canım. Bazısı normal doğumda da çabuk ayaklanamıyor sezeryande de. Doğum sonrası kendini azıcık zorlayıp hemşire ve doktorun dediklerini harfiyen yaparsan çabuk toparlanıyorsun. Benim iki doğumumda da gece eşim yanımda kaldı. Evimizde de gece biz baktık. Büyükler geldi yemek hazırladı ama bebeklerimize çok şükür biz gerebildik. Bu doğumum nasıl olur bilemem yaş 34 oldu bakalım öncekiler gibi çabuk toparlanmak nasip olur inşallah. Sen gönlünü ferah tut bebeğin nezaman gelmek isterse doğuma o karar versin. İki doğumdan da korkma sakın. Herkesin doğumu kendine özel. Çevrendeki kötü doğum hikayelerini sakın dinleme bu senin hamileliğin senin bebeğin ve senin doğumun. Senin en özelin kimse mahvetmesin