mervoss aslında herkesin doğum hikayesini dinlemenizi tavsiye etmem boşuna korku yaratmamak lazım iki doğum şeklide kişinin bünyesine bağlı değişiklikler gösteriyor. İlk doğumum 8 sene önce normal oldu ama ben mahvoldum iç dış popoöa kadar 25 dikiş vardı sezeryan ile doğum yapan arkadaşlarım benden daha çabuk toparlandı şimdi bunun neresi normal ve kolay doğum. İkinci ye yine doğumum yaklaştı 39. Hafta dayım çok büyük korkularım var acaba bu seferde sezerysnı mı denesem diyorum herkes sakın korkma çok rahat diyor. Ve diliş konusunda size katılıyorum altta olmaktansa acaba karında daha mı kolay olur daha kolay mı bakılır diye düşünüyorum cuma ya kadar karar vermem lazım. Yine aynı acıları çekmek suni sancı ya katlanmak pek istemiyorum sanırım