Benim ilk bebeğim ama tercihim normal doğum eğer tercih dahilinde ise her şeyin doğal yollarla olanının makbul olduğunu düşünüyorum.🍀 Sezaryen yapmak zorunda kalınırsa da hayal kırıklığı yaşamam çünkü biliyorum ki ben ne istersem isteyeyim bebeğim gelmesi gerektiği şekilde gelecek. Hep dua ederken hayırlı zamanda hayırlı şekilde gelsin diye dua ediyorum ☺️ Dengesiz bir yırtılmadan ve sorunlu bir dikiştense düzenli bir kesik ve dikiş daha mantıklı geliyor bana.. Hepimiz içimize sinecek şekilde hayırla sağlıkla keyifle kucaklayalım bebeklerimizi☺️🙏🏻