Normal Doğumda anüsün yırtılmasın diye zaten kesi atıyorlar. Eğer kesmezlerse Allah korusun makatın yırtılır ve bunun geri dönüşü daha zor. Ben 7 yıl önce sezaryen Doğum yaptım şuan 22 haftalık hamileyim normal Doğum yapacağım nasipse ssvd planlıyoruz doktorumla inşallah bebek de normal gelmek isterse tabi ki 🤲 rabbim bize bu gücü vermiş nasipte varsa normali deneyin derim daha önce sezaryen olan biri olarak