bernabaskaci tatlım unutma ki ne kadar erken bırakırsan bebeğinin sağlığına o kadar olumlu yansır. Inan bana istersen bırakırsın 👍👍 bir olumsuzluk olursa ki allah korusun, hiçbir telafisi olmaz. Şuan bebegin bir yetişkin olduğunda ömür boyu bunun hesabını senden sorabilir. Unutma ki içindeki kalp sana allah tarafından iyi bakacağına inanılarak gönderildi, dünyaya bir ruhun gönderilmesinde sen bir aracısın ve o emanete cooook çok iyi bakmalısın. Inan bana sigaradan daha kıymetli. Zaten hiiiç gözünde büyütecek kadar zor olmadığını da göreceksin 👍👍