Bende sigara kullanırdım ancak kalp atışını duyduğum an bıraktım ve sanki hiç içmemiş gibi hissediyorum. Annelik duygusu gerçekten çok delice bir his. 10 yıldır bırakmaya çalışıyordum ve hic basaramamistim. Şimdi 1 aydır içmiyor ve en önemlisi canımın istemiyor olmasına ben ve eşim şaşkınlıklar icin de kalıyoruz.
Hülasa, şayet isterseniz asla asla ve tekrar asla içmezsiniz, tamamen de unutursunuz👍👍👍👍👍