Zarinzemzem benimde son 20 gun.ins ama 37+1 oldum dun degil dünden onceki gece adet agri gibi arada vuran rahatlayan agrilarim oldu ama gecti uyudum bu gece ise gecmiyo sanki 10.dk da bi geliodu 7 ye.indi bi vuruo baya siddetli gecsin birannonce.diye bakiyorum ılık dus aldim ama yine gecmedi cuma dr gittim ultrason da herseyi normal.gordu alttan muayene bile.yapmadi erken dogumu tetiklemeyelim die midem bi bulandi ki simdi gecti bulanti ama ne yapicam bilmiyorum