Hilaldefne10 Zarinzemzem Normalde son 19 ama 4 gün önce kontrolde 3 cm açılmam olduğunu öğrendim. Ha geldi ha gelecek bekliyoruz bakalım :) ne zaman gelir ki acaba
Damla1995 Zarinzemzem 16 gün kaldi 😊🧸🧿 bende geldi gelcek diom ama tık yok. Doktoruma sikayetlerimi sayiyorum belki sancimdie diye ama yok.iyi zamanib bile diyo bana 😁😁