Doubleline2- Busra0606 benim ilk doğumum sezaryendi simdi normal dogum bekliyorum.Bakalim nasil sonuçlanacak onun heyecanını da yaşıyorum 😀 saglikla kucağımıza aliriz insallah hepimiz
Semanrarc Dozturkgol bnde carsamba sabah heyecan korku yanı sıra bi burukluk hissediyorum nedendir bilemedm 4 yasında kızım var ondan sanırım
Dozturkgol Semanrarc benimde 3 yasinda bir oglum var nasil karsilayacak kardesini cok Merak ediyorum bensiz 2 gun napicak kafamda deli sorular 😣
Duygu_pb Merve_seda 🥳hadi hayırlısı çok havalı benim 29 gün kaldı şimdiden oram buram ağrımaya yorulmaya başladım Allah kolaylık versin
Azimegurs 21 bizimde bekliyoruz heycanla korkuyla rabbim hepimize saglikla kucagimiza almamizi nasip etsin 🤲🏻
Merve_seda Minikpatiler kordon dolanması olduğu için zordu . Bana kesiyi attıktan sonra fark ettiler Karnıma bastıra bastıra doğumu yaptırdılar kızım bşr gece küvözde kaldı sonra iyiydi çok şükür