Benim de yüksekti trioitim 3 aylık olmuştuk gitmedim valla doktora gidemedim sonra sağlık ocagı test yaptı tekrar kendiliğinden düşmüştü kimilerinde geçiçii olur dedi. Ama geçmeyenler de genelde ilaç verilmesi gerekiyor demişti sağlık ocagın ds çalışan doktor