Fasulye52 canım ben ilk ogrendigimde kan tahlilinde çok yüksek çıktı 25 lerdeydi doktorum hemen dahiliyeye yönlendirdi bir aylık düzenli ilaç kullanım sonrası 4 e düştü şuan halen ilaç kullanmaya devam ediyorum doktorum 2 buçuk altı olucak dedi bu ayda insalah düşmüştür