Fasulye52 Merhaba, 28+5 haftalık hamileyim troidim yüksek olmasına rağmen doktorum ilaç takviye etmedi ancak bugün doktor değiştirdim ilaç takviyesi gerek dedi.başına gelen var mı bi sorun yaşar mıyım bebek için
mervoss Fasulye52 benimde yüksekti ilaç kullandım düştü hamileliğimde tekrar yükseldi dahiliyeye gönderdi doktorum ve yeni ilaç aldım dahiliyeye gidip hamile oldugunuzu söyletin ve tiroid degerlerinizi gösterin
Fasulye52 Marina doktor değeri bi göreyim ilaç takviye edicem dedi tekrat dahiliye ye gitmem gerekir mi
Mircet Fasulye52 çok yüksek ya benimde öyleydi ilk test sonucum 75 mg lik ilaça başladım bir ay sonra 2.5 civarı oldu bu sefer 100 mg lik ilaç kullandım 1.47 ye düştü ama doğuma kadar devam edicem kullanmaya
glsm-tzcn Fasulye52 benim de değerim yüksekti ve gebeliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum. Bu ayki tahlil sonucun önceki aya göre yüksek çıkınca bende 2.ilaca başladım 25 ve 50 mg lık kullanıyorum. 2 ay düşmüştü değerim ama bu ay çıktı
Fasulye52 glsm-tzcn yani önceki doktorum gerek görmedi ama bı gittipşm doktor gerekli dedi geç mi kaldım bilmiyorum çok tedirgimim
Mircet Fasulye52 bende o haftada başladım canım benim de değerlerim yüksekmiş ve doktor gözünden kaçırmış pandemi yüzünden randevuda bulamıyordum sonra direk doktorumu değiştirdim
aysnr11817 Fasulye52 kadın doğum doktorlar dahiliyeye yönlendiriyor süreci dahiliye takip ediyor benimde tiroidlerim yüksek çıktık aylardır ilaç kullanıyorum doğuma kadar devam edecek sanırım
Fasulye52 Mircet acaba doktorunuzla konuştunuz mu bebeğin zihin gelişimi için zararı var mıymış geç kalmış mıyız bu haftadan sonra takviye ilaç işe yarıyormuymuş😪
Mircet Fasulye52 zararın neresinden dönersen kardır dedi içini ferah tut hamilelikte olağan bişey dedi kuzenimin de aynı şey başına geldi kızının maşallahı var dua edelim öyle bişey olmasın
Fasulye52 Angelada değer düşecek ama bebeğim için zeka gelişiminde bir problem yaşanır mı bilginiz var mı
Fasulye52 Mircet inşallah sağlıkla kucağımıza alırız stres oldum gerçekte.bi doktorun gerek görmeyip diğer doktorun gerekli demesi beni düşündürdü
aser_cgnfrkn Fasulye52 ben 3.60 la ilaca başladım arkadaşımınki sizin gibi 5 küsür ama onun Dr Normal diyor. Vardır bi bildiği herhalde doktorunun da
glsm-tzcn Fasulye52 ben bu sebeple başlangıçta 2 doktora gidiyordum bende troidi pek bilmezdim gebelikte öğrendim ama ilaçla düşüyor. Çok pinpirikli bende o yüzden 2 doktora gittim bi süre
Mircet Fasulye52 başka bir kadın doğumcuya gittim oda yüksel buldu ben özel para koparmak fazla test yapmak için falan diye düşünmüştüm genelde öyle oluyor ya sonra dahiliyeye gittim sonra endokrine hepside kullanman gerekiyor dedi ve direk başlattı bir hafta sonrada dikkat etmemişim diyen doktora gittim ve ağzına sıçtım kimsenin hayatı bu kadar ucuz değil zaten baktıkları bi kan tahlili bu arada kendimde de sağlık alanındayım doktor herşey iyi çok iyi dediği için bir kez olsun kendim bakayım bide şu sonuçlara demedim çünkü çok güveniyordum doktora
glsm-tzcn aser_cgnfrkn normal değil gebeler için canım o değer. Aşırı risk durumu yok ama değerin 2 nin altında olması gerekiyormuş
Fasulye52 aser_cgnfrkn ya inşallah bir bildiği varsır da sorun yaşamayız bebek sağlığı çünkü gerçekten stres olduk bugün