Sibelcet size cevap verdikten sonra yorumları okudum da bir şey daha yazmak istedim. Tabii ki sigara içmek güzel değil, bebeğimiz sağlıklı olsun diye hayatımızda nelerden vaz geçiyoruz keşke sigaradan da geçebilsek ama bazı sebeplerden olmuyor olabilir. Anlayışsızlık, kibir, tanımadan yargılama, ön yargı, kötü üslup, kin, saygısızlık…. içimde nikotin var ama şükür böyle olumsuzluklar yok 🙏🏻 çünkü bunlar yaradılış, bırakıyım deyince bile bırakılmayacak şeyler. Evlatlarımızın gelişiminde örnek olurken ona da katacağımız şeyler… tüm bu davranışlar en az sigara kadar zararlı alışkanlıklar.
sevgiler…