Önce belirteyim sigara kullanmıyorum.. Fakat…. Bursa’da yaşıyorum, bugün yine hava kirliliği raporu açıklandı, Türkiye’nin en pis havasının solunduğu ikinci il.. sigara dumanından bile zararlı.. ve yıllardır çözüm bulmuyorlar buna… ben şimdi burada ahkam kesenlere desem ki, hadi bir olalım sigara içenlere saldırdığımız gibi çevreyi kirletenlere ve buna müsaade edenlere saldıralım desem sesiniz içinize kaçar gıkınız çıkmaz.. eğer ben sigara kullanmış olsaydım sigaradan aldığım zehir havadan aldığımdan az olurdu..