Emren aynen canım irade meselesi bende çok uğraştım mesela sinirden başım çatlıyor doktorum stres daha Zararlı dedi azaltarak İç dedi . Çok şükür Kızımın doğduğundan beri bişeyi yok doktora iki kere götürdüm idrar yolu enfeksiyonu biride soğuk algınlığı
çevremde içen bir sürü kişi var ve bu kadının dediği gibi de içmiyorlar tütün içiyorlar yakıp söndürüyorlar çoçuklarının birinde bi sorun yok yok. Önermek savunmak için söylemiyorum şimdi gelirler saldırmaya
sadece kadın 2 tane içiyorum demiş yazmadıklarını bırakmamışlar
keşke bırakabilsek ama yok işte