Ates2020 Ne guzel akıl veriyosun sen 2 sigarayla olacak şey değilmiş baksana şuna, her ictiginde bogazini sikmakla eş değer biseyi nolcakmis diye anlatamazsin , annesi de olsanız o çocuklara zarar verme hakkınız yok sizin burada bir anlaşalım
Hemsireyim sigara içen annelerin çocuklarının yüzde doksanı mosmor doğar ,ileriki zamanların KOAH hastası yada astım hasgasi olarak dünyaya gelirler,nolcakmis di mi!
Zordu aliskanlikti bilmiyorum günde 2 paket içerdim ben hamileyken zor zar bıraktım bırakın bu vicdan işini
Ve bu arada sigara hosgorulcek bişey değildir ukala diyorsanız bence kendi vicdanınız sorgulayın ,bebeklerine bu kötülüğü yapmayın