13+2 oldu bugün, bulantı için hala gece yatmadan bir tane prilam içiyorum gün boyu rahat geçiyor. Yakında ilaçsız biteceğine inanıyorum 😇 bayramdan hemen önce 2li tarama yaptırmıştık daha sonuç çıkmadı beklemedeyim 🤷🏻♀️ Ölçümlerde sorun yoktu şükür 🙏 Ani mide kazınmalarım başladı gibi, ama henüz kilo almadım 😁