12+3 haftalık benim de :)) enfeksiyon sorunuyla basa çıkmaya çalışıyorum.. hem vajinal hem idrar yolu… onun ağrısı çok sıkıntı benim için inşallah atlatırız… doktor kız gibi dedi ama şimdilik söylüyorum kesin değil dedi 💕 ikili tarama testi yapıldı sonuç bekliyorum ben de 🙏