Balyanakmom Kızlar kaç haftalık oldunuz nasıl gidiyor hamilelik biz 13+1 olduk çok şükür cinsiyet öğrenmeye gün sayıyoruz ☺️
zynb_ozkn Balyanakmom 14+1 olduk bu gün 13 şubat görünüyor doğum bulantılı geçiyor bir gün iyi bir gün çok kötü 😏
EzgiiY Balyanakmom 14+5 olduk henüz cinsiyeti öğrenemedik 16.haftayı bekliyoruz tahmini doğum 9 Şubat ☺️
Guni1- Balyanakmom 11.haftada öğrendim ben cinsiyetini 12.haftada ikili tarama sırasında da netleştirdi erkek 💙👣
Balyanakmom Cemrreedemirci hiç gerilme canım bende çok gerilmiştim ama korktuğun gibi olmuyor doktor kesin değil zaten ihtimal olursa ileri tetkik yaparız diyor ama hiçbir sıkıntı çıkmaz inşallah içini ferah tut ☺️
Balyanakmom Ebru222 benimde uygulamaya göre 7 şubat ama doktorumla konuşmadık daha cinsiyeti öğrendiniz mi☺️
Yarenn13 13+6 olduk bugün çok şükür hiç sıkıntı olmadan geçiyor 13+3 olduğumuzda cinsiyetimizi öğrendik Allah hepimizin bebeğini kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Balyanakmom Yarenn13 maşallah çok erken öğrenmişsiniz bana doktorum tam söylemedi 16 yı bekliyoruz 🙄😂 sizin cinsiyet ne☺️
Ebbb 12+6. Ara ara kanamalarım oluyor. Sürekli yatış halindeyim. Salı günü. İkili test yaptırdık. Ultrason ölçümleri gayet iyiydi. Test sonucu 10 gün sonra belli olacak. Merakla bekliyorum.
Ebru222 Balyanakmom en son 13+6 iken gittik arkasını dönmüştü. Daha gitmedim hastaneye 17 haftalık iken gitmeyi düşünüyorum cinsiyet tam belli olsun diye.
Ebbb Balyanakmom amin inşallah 🙏🏻 Koyu kırmızı kanama oluyo. İki gün sürüyor sonra kesiliyor. Bi kaç hafta sonra bi daha tekrarlıyor. Günde iki progestan fitil kullanıyorum. Proluton iğne yapıyorum 3 günde bir.
Ebbb KubosM ilk baktığında kız gibi görünüyo dedi. Muayenenin sonuna doğru galiba erkek pipisini görür gibiyim dedi. Kordon da olabilirmiş. Emin olamadı 😊
ilknr_ylmz94 13+4 olduk düşük tehdidi yüzünden biraz zorlu geçiyo üç gün önce erkek olduğumu öğrendik ☺️
Balyanakmom ilknr_ylmz94 maşallah allah bağışlasın inşallah sıkıntısız bi şekilde kucağınıza alırsınız☺️
Balyanakmom Guni1- benimde 13+1 7 şubat oluyo burdaki kalan gün sayısına göre hesaplarsam kendim hesaplarsam 17 şubat oluyo anlayamadım😂
Habibekosalak Ebru222 bende aynısını yaşadım 14. Hafta da gittim oturuyordu bebek göstermedi cinsiyetini bende 17. Hafta gideceğim hem kesin sonuç olsun diye
KubosM Balyanakmom Yok canım bende öğrenemedim ☺ ne zaman doktora gitsek kordonunu bacak arasına alan inat bir sıpam var 😅
Eszraa Balyanakmom Guni1- peki su an kacinci haftadasinizz? Bu arada hayirli olsun insallaah ogluslarinizz
yasemindursunh Balyanakmom benim şuan 14+3 doktor 18 subat dedi doguma seninki nasil oluyo anlamadim😂