Mervekgn benim bulunduğum şehirde özeller çok iyi değil, devlette ilgilenemiyor evet. Ama şöyle düşünüyorum devlette çok tecrübeli doktorlar var, belirli aşamalardan geçip devlet doktoru olmuşlar sonuçta. Düşünsenize özelde hemşireler bile çoğunlukla torpille giren lise mezunu insanlar olabiliyor. Tabi daha iyileride vardır bunu gene dökmüyorum yanlış anlaşılmasın. Devlette ise sekreterde bile prof edası var, afralar tafralar. Bende şöyle bir çözüm buldum. Takibimi, testlerimi devlette yaptırıyorum. Doktor en iyi olsa bile ilgi alaka gösteremiyor yoğunluktan. Annemlerin bulunduğu şehirde de özele gidiyorum, testleri devlette yaptırmış bulunduğum için tekrar istemiyor özeldeki doktorum. Çokta güzel ilgileniyor, istediğim soruları soruyorum. Doğumu devlette yapıcam çünkü sonuçta a dan z ye herkes doğumla ilgilenen personel güveniyorum onlara. İlgi alaka kısmını özelden, muayene kısmını devletten karşılıyorum🤣 ay uzun oldu kusura bakmayın🙏🏻