Mervekgn hemen bu hafta yasadigim bi olayi anlatayim sana. Ben kesinlikle ozel diyen bi insandim esim de hicbi sekilde para konusunda sorun cikarmadi. 27. Haftadayim gectigimiz pazartesiye kadar hep ozele gittim. Gecen cuma cok rahatsizlandim hatta burda post atmistim covid mi acaba diye, cok ateslendim kafami kaldirmayi birak goz kapaklarimi acicak halim yoktu. Kendi doktoruma mesaj attim acilde kan ve idrar vermistim onlar covid degilsin ama ilac veremem kendi doktorun tedavi baslasin dedigi icin. Doktorum yarin gel bakariz dedi. Hamile ve asiri hasta halimle evimden ciktim otobuse bindim esimle 1 saat uzaga takipte oldugum ozel hastaneye gittik ve gittigimde doktorun izne ciktigini ogrendim. Doktoru aradim bana yapicak bisey yok dondugum zaman gelirsin dedi. Bana yarin gel diyip izinde olucagini soylemedi eve geri dondum. Ertesi gun devlet hastanesine gittim doktor oyle guzel ilgilendi ki keske en bastan gitseydim diyorum simdi. Verdigi ilac sayesinde ne ilac ne halsizlik kaldi kendime geldim. Yani ozel devlet diye tutturma doktor cok onemliymis ben bunu ogrendim. Uzun oldu birazcik ama 😊