Doktoruna göre değişir bu canım ben ozelle başladım aylık 200 tlydi muayenesi ama hiç memnun kalmadım kerpetenle laf çıkıyordu ağzından hamile kalmadan önce devlette bı doktora gitmiştim bı kaç kez çok sevmiştim onla devam ediyorum şimdi ilgili, rahatlatıcı,ne sorsan öyle güzel cevaplar veriyor ki çok memnunum esi de özelde calisiyor özelde doğum yapmak istediğim için belli bı süre sonra orada gececegim.İyi bir doktor bulmak önemli yoksa özele de gitsen tatmin olmazsin