aysegulkaya
Aldıklarım:
-Küvet Seti ve File
-Şampuan, Sabun, Losyon, Pişik Kremi
-Bebek Çantası
-Göğüs Pedi
-Pompa ve Süt Saklama Poşeti (Bir tanıdığım verdi sağolsun.)
-Burun Aspiratörü ve Yedek Uç
-Bebek Bakım Örtüsü ve Depent (Evde daha önce hasta vardı ondan kalmıştı ikisi de paketli olarak.)
-Bebek Kulak Pamuğu
-Biberon ve Emzik
-Bez ve Islak Mendil
-Reflü Yatak ve Yastığı (Tanıdık biri verdi sağolsun.)
-Sepet Beşik
DAHA ÇOK EKSİKLER VAR ELİMİZE GEÇTİKÇE ALMAYA ÇALIŞIYORUM.
Kıyafet olarak:
-Bebekler çok çabuk büyüdüğü için çok yakın bir kaç akrabam temizce kullandıkları kıyafetleri verdiler sağolsun o yüzden fazla almadım. 3-6 ay zıbın aldım biraz. 2 battaniye aldım. Çorap aldım. Müslin ağız bezi aldım 5-6 tane. Ufak ufak alıyorum işte.
Bende 27.haftadayım sağlık ocağındaki doktorumuz en azından çantanı hazır bulundur dedi. Ufak ufak hazırlıyorum her şeyi çünkü şimdiden ağırlaştım. Hiç bir şey yapasım inan gelmiyor. Ye iç yat oldum. Allah hepimize kolaylıklar versin. Yavrularımızı sağ salim bağrımıza basmayı nasip etsin 🤲🤲🧿