Pinkyellow aysegulkaya çok kararsızım herkes.cok faydalı diyor aslında ama ben daha karar veremedim☺️
MiniKaya aysegulkaya evet canım ben hamilton güzel bi indirimdeyken bir daha bu fiyata düşmez diye aldım ama dediğim gibi yaza kadar zaten kullanmam arabayı
aysegulkaya irva kıyafetinden cok böyle detaylara takılıom beşiktir arabadır sağma makinesi bunları alsam hersey bitmil gibi rahatlıcam. 😄
Bir_zerre aysegulkaya Ben gereksiz buluyorum onu ya. Daha önemli şeylere para harcanabilir o yüzden almadım. Ama onsuz olmaz diye düşünen annelerde var. Saygı duyarım:)
Pnr93 aysegulkaya ağrı baştan beri vardı bende ara ara giriyo adet sancısı gibi ama doktorum sorun yok dedi
EsraUmt Cheerfulmom Ben yeni aldım bugün elime ulaştı Silver Pearl markasıkutu içinde saklama kesesi ile birlikte geldi 999 ayar 134 tl hepsiburada.com dan aldım www.silverpearl.com.tr girip satıcı firma ile irtibat kurabiliyorsun
Fatmasert EsraUmt aman cnm anlayacaklarını bilsem çünkü çok kez söyledim ama kendi bildiklerindeler konuşsunlar dursunlar napim
tgba34 Aylinnh bende 27+3 üm☺️ Doktorum 9 kasım olarak söyledi ama 38. Haftadan sonra beklenebilir olduğundan ekim sonu kasım başı diyebiliriz demişti ☺️
Aylinnh tgba34 yaa massallah rabbim saglikla kucagimiza aldirsin biz hic sormadik kendisi yaklasinca soyker diye bizde 27+3uz o siralar dogar o zaman simdikten cok perisanim ama😔