aysegulkaya ekim annesi olsa da olur mu 😄 her iki ayda da doğma ihtimali var ama tam emin olamıyoruz tabii. Ben bebek için şunları aldım kıyafet olarak; tam olarak bitmedi tabii
Yenidoğan;
2 tane uzun kollu zıbın
2 tane kısa kollu zıbın
6 tane ipli zıbın
4 tane alt üst takım
2 müslin
10 ağız mendili
0-3 ay;
2 kısa kollu zıbın
3 ince askılı zıbın
2 tane çıtçıtlı patikli alt üst takım(lcw)
2 tane yelek
2 tshirt
3-6 ay;
1 uzun kollu zıbın
1 kısa kollu zıbın
1 uzun kollu tulum
2 uzun kollu çıtçırlı body (lcw desenli)
1 alt üst takım uzun kollu
Geçen gün aldıklarımı yıkayıp ütüledim böyle bir liste yaptım, neyden ne kadar aldığımı eksiklerimi görmek adına tabii kıyafet olarak hala eksiklerimiz var. Ek olarak beşiğini, biberonları, süt sağma makinesi, süt saklama poşeti, göğüs pedi, ateş ölçer, hastane çantasına koymak için 1 paket bez ve 3 paket de ıslak mendil aldım. Benim bu kadar 😊