Busratek07 Yesimmm93 ay canım ya olmaz inşallah bak tedirgin oldum doktoruma sordum şimdi bakalım ne diyecek
Zeynep24 Yesimmm93 gittim canım az bi kanaman düşük tehliken var dedi yatış verdi ama kendi gittiğim hastene ve doktorum olmadığı için yatmadım Pazartesi kendi doktoruma gidicem
Deletedmom15257 Busratek07 bende içemiyorum ama bebeği düşününce günah diyorum ped şişelere.koyarak içiyorum küçük.siseye koy az gözükür gözüne sende içersin ben böyle yaparak iciyon
Deletedmom15257 Busratek07 dene dene çok.ise yatiyo 1.5 olanı çok geliyo bana bende küçük şişeye koyunca iki yudumda bitiyo sinra gene doldurup devam ediyorum
Yesimmm93 Zeynep24 canım benim niye öyle bişey yaptın riske niye atıyorsun git yaptır yatısını en fazla iki gün tutarlar serum verir ilaç verir ama gözetim altında olursun pazartesıde çıkısını isteyıp doktoruna gidersin git bence tekrar hastaneye 😟😟
Yesimmm93 Busratek07 evet enfeksıyon sebep oluyormus kuzum ama bu devamlı doktorların dilinde olan bişey ve bendede geçmek bilmeyen enfeksıyn var bol su içiçez yapacak bişey yok 🌸
Perimasali89 Busratek07 3 litreye çıkarmaya çalış birde doktoruna magnezyum u sor iyi geliyor kasılmalar için
Perimasali89 Busratek07 çok su içmek rahim kasılmasını önlüyor benim tüp bebek hemşire özellikle söyledi bunu ilk günden beri içiyorum zorlamaya çalış hem enfeksiyon içinde iyi oluyor çünkü enfeksiyonda Ağrı yapıyor
Nuraypazarlioglu Busratek07 korku insana neler yaptırıyor canim ben 5 litreye yakın içtim hep böyle durum olduğunda
Zeynep24 Busratek07 sağol canım hayır başka bişe demedi çok az kanaman var düşük tehlikesi dedi sadece 2saat yatış yapalım dedi ama kabul etmedim kendi doktoruma gidicem pazartesi inşallah