Bende aynı şikayetten doktoruma gittim ve düşük tehlikemin olduğunu söyledi. İlaçlar iğneler serumlar verildi. Şuan ara ara yine vuruyor ve korkmuyor değilim. İlaç kullanıyorum ve cuma tekrar kontrole gidicem umarım problem çıkmaz. :/ Bence yinede bir doktorunla görüş derim canım. 18+4 haftalık hamileyim ama 20.haftaya kadar tehlike devam ediyormuş.