Zeynep24 Busratek07 sağol canım hayır başka bişe demedi çok az kanaman var düşük tehlikesi dedi sadece 2saat yatış yapalım dedi ama kabul etmedim kendi doktoruma gidicem pazartesi inşallah
Perimasali89 Busratek07 çok su içmek rahim kasılmasını önlüyor benim tüp bebek hemşire özellikle söyledi bunu ilk günden beri içiyorum zorlamaya çalış hem enfeksiyon içinde iyi oluyor çünkü enfeksiyonda Ağrı yapıyor
Nuraypazarlioglu Busratek07 karın ağrısı iyi değil derler ve kahverengi akıntı bir şeylerin başlangıcı önlem alinmazsa kan gelebilir bene öyle olmuştu canim doktora git iğne vuruyorlar o çok etkili oluyor
Nuraypazarlioglu Busratek07 korku insana neler yaptırıyor canim ben 5 litreye yakın içtim hep böyle durum olduğunda
Busratek07 Nuraypazarlioglu masallah ben normal günde 2 bardak su içiyordum 5 nasıl olur bilmem hoş yaz geliyor içerim inşallah
Busratek07 Zeynep24 gitmedim canım ağrılarım geçti şimdilik bir sıkıntım yok haftaya randevum var o zaman söyleyeceğim