KBOzturk GulcanYvz canım ben tedavi görerek gebe kaldım devlet hastanesindeki doktor kese boyutumu söylemedi sadece içinde bebek göremiyorum küçük o yüzden 10gün sonra gel bakalım Dedi.5+4tüm o zaman.
KBOzturk GulcanYvz ben tam hafta hesaplamasını öğrenemedim 23aralıkta gittim hangi haftamsa artık ☺ Alttan baktı keseyi gördük ben keseye dikkatli bakınca içinde halka şeklinde beyazlık görüyorum o ne bilmiyorum
GulcanYvz KBOzturk valla benm de pek bi bilgim yok burdaki yazıları okuyarak öğrenmeye çalışıyorm inş bebeklerimiz sağlıklıdır 🤗
EsraT 13 Temmuz gözüküyor 7+3 ve keseyi 5+1 de ilk kontrolümüzde görmüştük. Cumartesi kontrolümüzde kalp atışını dinledik dakikada 143 çıktı. Doktorumuz büyümüş ve sağlıklı olduğunu söyledi.
BegmkbraKansiz EsraT benimde aynı 6+0 görünmemişti bebek 7+6 yım 3 gün sonra bakalım görünecekmi ya bu sabaha doğru ben karnımın alt kısmında bebeğimi hissetttim daha doğrusu sertliğini
sevginanc KBOzturk 5+1 ken doktora gitmiştim o zaman kese görünmemişti.Bir dahaki randevum perşembe günü,inşallah hem keseyi görürüm hem kalp atışını duyarım 😊👼❤
EsraT BegmkbraKansiz karnım çok çabuk büyüdü ve 5+1 de kese içerisinde kalın çizgi şeklinde yatık bir şekil vardı keseye yapışık İnan bebek demişti doktorum bu defa 7+3 TR baktığımızda kafası büyük ve vücudu oluşmuş şekilde gördük🙂
BegmkbraKansiz GulcanYvz 6+ 0 gittin kese vardı bebek yoktu perşembe kontrölüm var inşallah görünür ama sanıeım 4. gebeliğim olduğu için ben bebeği hissediyorım ve hep iki bebek taşıyormulum hissi var içimde
ErkanSedaYavuz GulcanYvz ben devlet hastanesine gidicem onun için en erken tarih 6 aralık hiç gitmedim doktora haftaya çarşamba 7 haftalık olmuş olucaz hayırlı haberleri alırız inşallah
GulcanYvz BegmkbraKansiz bende öyle hissediyorum ikiz olucak hissi var benm de erkek ikizim var olma olasılığı yüksek mi bilmiyorm ama öyle hissediyorm 😀
Mervenur001 5+3 ken kesey gorduk biz kalp atisi icin 7 hafta gidices Allahin izniyle suan tam 6 haftalik