KBOzturk Kızlar belirtileriniz var mı ? Benim ara sıra olan kasık ağrımdan başka hiçbir belirtim yok bazen keşke olsa da emin olsam iyi olduğundan diyorum
sevginanc KBOzturk Bende 2-3 gündür halsizlik var onun dışında hiçbir belirti yok.İnsan bir eksiklik hissediyor dimi 😊
GulcanYvz KBOzturk benim sabah namaza kalktığımda bulantım oluyor ama çok değil 1 ymek kaşığı üzüm pekmezi alıyorum su içiyorm geçiyor birde aşırı derecede yorgunluk var sanki dayak yemişim gbi
EsraT BegmkbraKansiz karnım çok çabuk büyüdü ve 5+1 de kese içerisinde kalın çizgi şeklinde yatık bir şekil vardı keseye yapışık İnan bebek demişti doktorum bu defa 7+3 TR baktığımızda kafası büyük ve vücudu oluşmuş şekilde gördük🙂
KBOzturk sevginanc aynen canım korkuyorum çoğu kişi belim ağrıyor göğsüm sızlıyor midem bulanıyor diyor. Bende mi bir tuhaflık var diyordum ☺
Sultan Bizde bugün tam 6 haftalık olduk😊 5+5 te keseyi gördük elhamdülillah 1 hafta öncesinde de değerim 1068.11 çıkmıştı 😊 kalp atışını daha duymadık doğumda 23 temmuz dedi doktor hayırlısıyla inşallah 😊
BegmkbraKansiz GulcanYvz o yorgunluk 🙁 bende aynıyım ya evim o kadar pis ki elim kalkmıyor akşama kadar sadece bir çorba ve yatakları yapıp evi gün aşırı süpürebiliyorım yani çoknfaxla yorgun halim var ama uykuda uyuyamıyorım ancak yatasım geliyor 🙁( bunalıma girmeye başladom
rf17 benim de olması gereken 8 hafta ama geç döllenme olmuş, 6 haftalık kabul ediyoruz dedi doktor geçen haftaya kadar görünmemişti zaten kese. cuma günü gördük bebeği de gösterdi, minicikti tabi kesenin içinde 🙂)
EsraT BegmkbraKansiz bizde ilk haftalarda hızlı büyümeden ikiz mi diye şüphelendik ancak Cumartesi 1 tane gördük.
Sultan BegmkbraKansiz aynen bende öyleyim canım akşama doğru kalkıp işime bakıyorum anca yorgunluktan 😑
GulcanYvz BegmkbraKansiz canım birde ne kadar uzanırsak okadar daha çok yorgun düşüyoruz şansen benm öyle ben normalde sabahları camiye kuran kursuna gidiyorum baya dinç oluyorm ama işte bu aralar engellemeye çalışıyorm bu yorgunluğumu hep uyumak istiyorum 😬
Gulemresahin Gamze023 evet canım hayırlısıyla kucağımıza alalım inşaallah 🙂 bizimki eğer tam zamanında doğarsa 1.evlilik yıldönümüzde en güzel hediye olarak gelecek 🙂
Gamze023 Gulemresahin görünmemesi normal erken bende cuma gidicem randevum var daha hiç gitmedim cok merak ediyorum
BegmkbraKansiz GulcanYvz Aynen beni anlattın ya 🙁 sabah kahvaltı haricinde hiç bişiy yiyemiyorım bide sigara kullanıyor eşim o sigara kokusu aklıma durmadan geliyor ağzım sulanıyor miğdem seğiriyor yakvarıyorım evde içme içiyor bıktım 1 ayda 🙁
Yldzdnz 6+1 gunluguz rabbim nasip ederse temmuz gozukuyor suan ama bende asiri istahsizlik Halsizlik var
OmerAzizeSrc GulcanYvz ben 4+3 te gittim ilk doktora keseyi gördük 3.38 di kese boyu bir hafta sonra 5+3 te gittim 8.14 filandı kese boyu doktor biraz küçük kalmış seninki tam büyümemiş dedi bu hafta geri çağırdı çarşamba gidicem inşallah bişey yoktur
GulcanYvz OmerAzizeSrc bana bişey demedi daha küçük bebişimiz dedi 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi bu süre içinde de folik asit ve coraspirin verdi coraspirin neden içicem dedim bebeğinin kalp durması olmaması için senin ve güzel gelişmesi için dedi
Yldzdnz OmerAzizeSrc 5+5 de 11 mm di cok guzel dedi bebisi keseyi gordum kalp atisina 7 ci haftada gel dedi