Peki şu an pisi pisine ve hiçbir sebep yokken sadece doktorun tahminiyle bu doğmaz deyip seni sezeryan yaptığı için ve sende yaptığın için pişman mısın ben 4 sene önce sezeryan oldum hala pişmanım hala rabbim yavrularimizi başımızdan eksik etmesin ama bidahakine normal istiyorum rabbim nasip eder inşallah asla sezeryan istemiyorum