Peldabalik aslında pisi pisine diyemem çünkü suyun az olması bebeğimin hareketinin az olması bence yeterli bir sebepti. Bir de zaten ameliyatta 2 kez boynuna kordon dolandıgını söyledi.
İlk 3 gün insan aklıyla bile isteye nasıl sezaryen olur diyordum müthiş bir acıydı ama şu an sanki hiç ameliyat olmamısım gibi kocaman karnım vardı o da yok gitti evladım da sağlıklı çok şükür o yüzden bir pişmanlığım yok 🙏😇