Ben Melek Canbaba ya gidiyorum. Melek gibi bir doktor. Alsancakta özel muayenehanesi var. Hastane kalabalığından uzakTa, İnanılmaz ilgili bir doktor. Telefonda 24 saat iletişim kurabiliyorsunuz. Her sorunuzs incelikle cevaplar veriyor. Kadın olduğu için sizi çok iyi anlıyor. 250 TL muayene ücreti var. Ayda bir kez ödeme yapıyorsunuz ancak 15 günde gidiyorsunuz diğerini kontrol olarak kaydediyor ve ücret almıyor. Su hastanesi , Ege şehir hastanesi ile anlaşması var. Doğum ücreti 3000 TL kendisi +1700 su hastanesi olarak görüştük. Kendisi normal doğumdan yana. Gittiğim ilk günden bu yana motive ederek beni normal doğuma yönlendiriyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum 👍🏻