Hafize35 irfan beyin çok hastası var Emre bey de iyi yeni gelen calide hanımdı sanırım adı onu bilmiyorum açıkçası hiç de araştırma gereksinimin de bulunmadım benim eşim Cms de çalışıyor can hastanesi ile özel anlaşmaları var kadın doğum konusun da Bilgi sahibi olmamızın nedeni aslın da bu herkesin ağzında 2 doktor var biri irfan bey diğeri Emre bey Şebnem hanım da çok iyiydi ama o gidiyor o yüzden ben irfan beye geçiş yapacağım Emre bey de çok bilgili ama benim yıldızım tutmadı açıkçası biraz soğuk çok fazla göz teması kurmuyor konuşurken ☺️