Ben gebeligimi öğrendiğimde 4 haftalık falandı hemen hastaneye gitmiyim dedim daha çok küçük diye. 6.haftamda Gaziemir nevvar salihe gittim. Anca orada boş yer buldum mhrsde hiç bi hastane çıkmıyordu nerdeyse. Hastane sakin öyle çok fazla insan yoktu. Malum covid falan olduğu icin devlete gitmeye cekinmistim. Ama başka da hastane bulamam diye oraya gittim. Bi de devlet daha garanti oluyor ya bu konularda o yüzden tercih ettim. Nesin apaydi bu diye bi doktora gittim. Ultrasonda baktı karnımdan goremedj alt taraftan baktı ordan gördük. Bı kaç konu hakkında bilgi verdi. Dikkat etmem gereken şeyleri söyledi. Haftaya bi daha gel kalp atışını duyalım dedi. Şehir dışına çıktım Kastamonu’ya gittim 1 ay kadar orada kaldım tatil için. Orada da hastaneye gittim 7.haftada kalp atışını duymak için. Gittiğim doktor o kadar ilgiliydi ki anlatamam kizlar. Muayne ucretleri de çok uygun 100 tlydi. Ve özel hastaneydi. Bi sürü ultrason çıktısı verdi herşeyi tek tek açıkladı. Hangi kasigimdan yumurta atıldığını falan herşeyi en ince ayrintisina kadar açıkladı. Keşke o doktor burda olsa diyorum. O kadar çok sevmiştim ki doktoru çok iyiydi işinde. İnşallah İzmir’de de böyle bi doktor bulabilirim diyorjm ama çok zor.