Sewal35 polisanne19 aynen dermatalogla görüşün gidipte merdiven altı güzellik merkezlerinde sakın yaptırmayın leke bırakırlar aman
Naylonbranda polisanne19 gebelikten önce zaten vardı tam radyofrekans yöntemiyle halletyirdim derken gene çıktılar
polisanne19 Naylonbranda benimde hiç yoktu 1-2 tane çıktı hiç önemsemedim sonra günden güne arttı inşallah gebelikten sonra kendiliğinden geçerde uğraştırmaz bizi
Cey93 polisanne19 Merhaba , ben doğum yapalı 1 ay oldu ve hamileliğimde çok fazla et beni olmuştu özellikle boyun bölgemde ama doğumdan sonra geçiyorlar endişelenmenize gerek yok 😊 geçmezse bile lazerle yaktırabilirsiniz 😌
Marmarisdeniz polisanne19 malesef o ten renginde çıkanlar, zamanla simsiyah oluyor😒 benimde önce renksiz et şeklinde, sonra büyüyor kararıyor.
polisanne19 Marmarisdeniz biri karardı bile şimdiden en dikkak çeken o zaten 😔doğumdan sonra hemen çaresine baktırmam lazım
Pinkyellow polisanne19 aa bendede aynı sorun var canım ya benim yeni çıkmadı aslında ama kasığımda 2 tane et beni vardı minik, öle bı büyüdüler ki elle tutuluyor bende kafaya taktım acaba tehlikeli bişey mi diye ama hicbisey de yapmadım 😟
polisanne19 Pinkyellow tehlikeli değilmiş ama çözüm bulmak gerekli yine benim hiç hoşuma gitmiyo çok rahatsız ediyo beni boynuma elimi sürdüğümde bile elim takılıyo sinirim bozuluyo
Pinkyellow polisanne19 boyun daha ön planda tabi haklısın benim ki kasık diye çok sıkıntıya sokmuyor beni ama yinede doğumdan sonra dermatologa aldircam
Imfromlastnight ballilokum benimde 3-4 tane koltukaltımda çıktı. Sorun etmiyorum :) kız bebek bizimde☺️
Aylin_16 polisanne19 benim ikinci gebeliğim ilkinde böyle bişey olmadı şuan benim de aynı boynumda minik minik çıktı hatta sağ göz kapağımda da cikti 🙄😥
polisanne19 Aylin_16 görünen yerlerde çıkmasa keşke minik minik dolu dolu cıkıyo valla dahada çıkacak gibi :)
Aylin_16 polisanne19 cok terlemekten cikiyo dediler bana ben de cok terliyorum bu sicaklarda terlemeyen mi var
zuzuuuu59 Nacizane tavsiyem çay ağacı sos serumunu kullanmanız zamanla küçülüp kaybolduğunu göreceksiniz
Nurrnur Bende kız bebek beklıyorum ve bendede et benleri çıkmaya başladı ve bölgesel kararmalar başladı. Kararmayı duymuştum ama et benlerine anlam verememiştim meğer aynı durumu yaşayanlar varmış 🥴
polisanne19 Nurrnur bende de kararmalar var koltuk altım tertemiz ama kara sanki temzlenmemiş gibi ğebelikten önce normaldi