polisanne19 benm daha önceden koltuk altımda vardı yıllar önce aldırmıştım çok basit bir operasyon bile denmez ama uyuşturup alıyorlar. Hamilelikte aynı kol altımda yine çıktı bu defa birden fazla olarak. Hamilelikte hormon değişikliği, kilo artışı, ter vs çıkabiliyormış. Hiç takmayın kafanıza doğumdan sonra cilt doktoru cıt cıt alıyor tek seansta iz falan da kalmıyor. Daha öncede ellerimde 50’ye yakın siğilim vardı onları da yaktırmış biri olarak bu konularda tecrübeliyim iz falan da kalmıyor 😊