Benimde aynı şekilde boynum simsiyah doldu. Hatta bir ara baya korktum, hamilelikten olduğunu bilmiyordum. İnternete hızla çıkan benler yazdığımda, benin üremesi iyi değildir diyordu. Doktoruma gösterdim, hamilelikte Çıkar doğal korkma dedi rahatladım. Doğumdan sonra aldırıcam hepsini inşallah