Maşallah barekallahh cok güzel yazmıssnn bende herseyden korkan biri olarak cok heyecanlı okudum yazını.. 35 ci haftamdaym bebegm suan ters makat gelis pozisyonunda dönmezse sezeryan dedi doktorumuz ama ben her türlü korktupm için kabus oldu resmen.bilincim acık olcak nasl olcak ya panık olrsam ya kusarsam ya ani hareket yaparsam igne esnasnda diye diye kendimi yiyom allah analı babalı büyütsn ins sağlıkla huzurla hosgelmiss