Neslihanasya Duygukahraman canım benim demek ki doğum yaklaşmş senin bendede öyle 40+2 deym suan sanclarm var hasthndym
Dijle Slm arkdslar ben 3 gün önce progestan iğnesi vurldm ve Kanamam wardi çok az dinleniyorum bol bol ama açık kahwe hala lekelerim oluyor normal mi sizce
Elostoprak Duygukahraman bişey soracam size genesis hastanesi Doğum yapınca odayı hazırlayıp süslüyorlar mı Doğum için herhangi bişey yapıyorlar mı cvp verirseniz çok iyi olur ona göre hazırlık yapacamda