Aysenn Duygukahraman yaa ne güzel anlatmışsınız . Pazartesi ben de sezaryenle kızıma kavuşacağım inşallah 💞 Çok güzel moral oldu.. Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 👐❤🌸🌼🏵💞
YesimEmre Duygukahraman ilk kızımda yaşAdığım şey tamda buydu 42 haftada mecburen sezeryan olmuştum 🙈🙈 Hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah 💓🙏🏻
Denizhilal Duygukahraman hayırlı uğurlu olsun canım allah analı babalı büyütsün birşey soracağım sana sütün ne zaman geldi ?
Duygukahraman Denizhilal şuan 3.günümüzün sabahı ve ben süt konusuna çok taktım üzüntüden gelmiyor sanırım emziriyorum süt kanallarım açılsın diye ama yeterli değil sarılık olmasın diye mamada veriyorum bi kaç kaşık (aptamil)
Melegimveben Duygukahraman ne güzel 😍 sağlıkla büyütmeyi nasip etsin rabbim🙏🏻 inşallah bizlerde sağlıkla kucağımıza alırız💙
Havaferdi Hayırlısı olsun cnm rabbim korusun evladını sana layık evlat rabbimize layık kul olmayı nasip eder inşallah darısı benm başıma artık
cisemd59 Duygukahraman geçmiş olsun canım. Allah analı babalı büyütsün. Süt için fazla kafana takma gelecek eve çıkar çıkmaz al ılık dusunu buharlı havlu koy gelir Allah’ın iziniyle 😊😊
SmerKa Resmen kendim yazmışım gibi hissettim ama bi fark var ben daha 31. Haftadayım 😆 rahat geçti şimdiye kadar ve kesilme durumu beni korkutuyor o yüzden normal Doğum istiyorum hayırlısı 😁 Allah sağlıklı sıhhatli büyümeyi nasip etsin miniğe 😊
Tuba704 Duygukahraman hayırlı sağlıklı huzurlu bir evlat olsun inşallah ne güzel maşallah darısı tüm heyecanlı günü bekleyen biz annelere😘
Sema99 Amin inşallah 30 haftaya girdik rabbimin izniyle herkese nasip etsin 🙏🙏 iki Doğumum normal oldu inşallah buda öle olur ☺☺
Tuba704 Sema99 maşallah ne güzel tecrübelisiniz ben ilk çooooookkk istemem rağmen korkularımın üstesinden gelemiyorum🙈🙈