zarifkelebek OMAYBABY allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Bende yarın sabah yapmayı düşünüyorum.
Seviiii CeyhunMelikeMislina hayır vermedim benimde sağ kasık ağrım oluyordu ve adet olucakmışm gibi ağrım var :) bilmiyorum insallah vardır
zarifkelebek Seviiii benimde aynı şekilde ama benim adet olduğum gün başladı bu ağrılar. İnşallah ikimizdede gebelik vardır. Ama adet sancısı yanıltıyor işte insanı☺️
CeyhunMelikeMislina Seviiii canım git kan ver bence bende yanıldım meğer gebeymişim kimyasal düşük gerçekleşti ihmal etme
CeyhunMelikeMislina zarifkelebek canım bende öyle yanıldım meğer gebeymişim dikkat etmedim adet olucam agrım var diye kimyasal düşük yaptım bence ihmal etme kan ver 🌸
Seviiii zarifkelebek kesinlikle rabbim sanada nasip etsin insallah. Benim sağ kasık ağrım önceden başladı. Böyle bisey batıyor gibi oluyordu
Angels-35 CeyhunMelikeMislina yaptırdım canım ben bayramın 1. günü ögrendim bayram dönüşü gittim hastaneye yarın da keseyi göreceğiz inşallah şu an 5+2 oldum
Seviiii CeyhunMelikeMislina yaklaşık 5 gün önce kan testim yapıldı. ( ama ozaman adetime 10 gün vardı doktor cıkmaz ama biz yinede yapalım dedi) sonucun 1.20 cıktı beya hgc geç döllenme de olablir dedi ama üzülmek istemediğim için yaptırmadım:(
Seviiii CeyhunMelikeMislina sağ kasık şiakeytiyle gitmiştim doktora gitmişken yapalm dedk ama korkuyorum
zarifkelebek Seviiii benimki normal sağ kasığım ağrıyor bazen eğilip kalkmaya bağlıda ağrıdığı oluyor. İnşallah hamilesindir ben test yapmaya korkuyorum.
Sndrsym damla_1 keseyi bizde gördük daha çok küçük ama inşallah kalp atışını duymakta nasip olur kalp atışını duymadan insan hep Bi tedirgin oluyo 😊
zarifkelebek CananAybey16 nasıl bir ağrıydı bendede var. Sağ kasığımda ağrı var birdr regli sancısı var. 5 gündür.
Cupkek CeyhunMelikeMislina merhaba kızlar ❤️ 8 ağustos olmam gerek olmadım sürekli akıntı görüyorum iki gün sonra doktor randevum var bekliyorum 🤭 clife macun kullandım geçtiğimiz ay